23 Ocak 2014 Perşembe

Konuşan Kitaplar Blog Tur | Cora Carmack - İlk Defa | Dream Cast + Playlist


Cora Carmack - İlk Defa'yı incelediğimiz turumuzun son gününden herkese merhaba *-* Nasılsınız arkadaşlar? Keyifler nasıl? Ben bugün heyecandan eli koluna dolaşmış bir haldeyim. Daha önce tur kapsamında yazar-kitap tanıtımı, alıntı paylaşımı, playlist gibi çalışmaları üstlenmiştim. Ama Dream Cast benim için bir ilk. Dışardan bakınca çok kolay gibi dursada; yok onun kaşı şöyle, yok onun saçları böyle, abi onun yüzü daha kemikliydi diye diye en doğruyu bulmaya çalışıyorsun. Görselleri taramaktan gözlerim ağrıdı. Harbiden zor işmiş. Saygı duydum Küçük Kız *-*

İlk Defa gerçekten çok güzel bir kitap. Bu türü seven herkese gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Benden tam puan almayı başardı ki bu, benim gibi New Adult'a temkinle yaklaşan biri için oldukça büyük bir olay. Kitabın yorumu için tıklayın.

Şimdiii gelelim castıımıza. Umarım beğenirsiniz.

Bliss Edwards (Leighton Meester)


Garrick Taylor (bu çocuğu Küçük Kız buldu kim olduğunu bilmiyoruz *-*)

Cade (Bernardo Velasco)
Kelsey (Leven Rambin)

Veda etmeden önce, kitaba eşlik edebilecek birkaç güzel parça da ekliyorum aşağıya. Şimdiden keyifli okumalar *-*

I Can Feel A Hot One - Manchester Orchestra


Simple Desire - All Mankind


Dreams - The Cranberries


Mercy - OneRepublic


This Love - Maroon 5


Lightning - The Wanted 


If I Lose Myself - OneRepublic


Unconditionally - Katy Perry


Red - Taylor Swift


R U Mine? - Arctic Monkeys


Locked Out Of Heaven - Bruno Mars


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...