22 Kasım 2013 Cuma

Kitaplığımda Yeni Bir Yayınevi *-* Parodi Yayınları



Geçtiğimiz günlerde hayatımıza giren ve iyi ki de gelen, yeni bir yayınevi Parodi. Haddix, Merlin, Çürük ve Harabe gibi harika kitaplarla geldiler, Between The Devil and The Deep Blue Sea, A Tale For The Time Being ve Darkest Mind *-* gibi harika kitaplar için kolları sıvadılar. Kitaplığımda büyükçe bir yer ayırdım bekliyorum bakalım. Hoşgeldiniz ^-^



Merakla beklediğim iki kitap, şu an kitaplığımda *-* Hangisini daha önce okumalıyım karar veremiyorum. Çürük ve Harabe bir tık daha önde diyebilirim ama Merlin abi! Aghhh karar vermek çok zor. Her ikisinin yorumu da önümüzdeki günlerde SaklamaKabı'nda olacak. Teşekkürler Parodi Yayınları.

Serinin diğer kitaplarının isimleri bile belli. Bakalım 12 kitabın tamamını Türkçe olarak okuyabilecek miyiz? Kitabın kapağına ve detaylı haritaya bayıldığımı söylemiyorum bile *-*
Rot and Ruin uzun zamandır beklediğim bir kitaptı. Hatta Optimum Kitap yazarın diğer serisini çıkartacağını söylediğinde keşke Rot and Ruin gelseydi demiştim. Henüz Patient Zero'yu okuyabilmiş değiliz ama bakın Çürük ve Harabe bizlerle. Kitabın iç tasarımı da kapak kadar güzel *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...