3 Şubat 2013 Pazar

Celal ile Ceren

Celal ile Ceren
Vizyon Tarihi: 18 Ocak 2013 (1s 54dk)
Yönetmen: Togan Gökbakar
Oyuncular: Şahan Gökbakar, Ezgi Mola, Gökcen Gökçebağ, Dilşah Demir
Tür: Komedi
Ülke: Türkiye
Fragman için Tıklayınız
30'lu yaşlarını süren Celal, Karaköy'de baba mesleğini sürdüren bir elektrikçidir. 30 yaş krizine yeni girmiş olan Ceren ise mobilya mağazasında çalışmaktadır. İkilinin uzun beraberliği ise 6 yıla dayanmıştır! Çevresindekiler artık evleneceklerini varsayarlar. Fakat Celal bir arkadaşının bekarlığa veda partisine gitmek isteyince ikili feci tartışır ve bozuşurlar. Ceren gitmesini istemese de, Celal kırk yalanla bir yolunu bulur ve partiye gider. Olay ortaya çıkınca Ceren ayrılmak ister; onu hala sevse de amacı biraz sevgilisinin burnundan getirmektir. Fakat hiç beklemediği biçimde evlilik baskısı altında kalmaktan şikayet eden Celal bir anda Ceren'i terk eder! Hayatının çoktan daha güllük- gülistanlık olacağını sanırken bekarlık günlerinde belalar da peşini bırakmaz. Ceren'i özleyeceği günler yakındır.... Başrollerini ünlü komedyen Şahan Gökbakar ve Ezgi Mola'nın paylaştığı Celal ile Ceren, Recep İvedik serisinde beraber çalışan yönetmen Togan Gökbakar ve Şahan Gökbakar Kardeşler'in yeni komedi projeleri.
Şahan'ın, Recep İvedik'ten vazgeçip yeri karakterler denemesi güzel olmuş olmasına ama Celal ile Ceren'i kurtaramamış. Recep İvedik'i hiçbir zaman sevmedim, Şahan'ın tv programlarına da pek bakmazdım zaten. İlk Recep filmine biraz merak biraz da arkadaş zorlamasıyla gittim. Diğerlerine uzun yol seferlerinde rastladıysam 10 dk baktım sonra dayanamadım teee nuhnebiden kalma belgesellere geçtim. Sonra duydum ki Recep gitmiş Celal gelmiş oğlum dedim bir denemekten zarar gelmez hem Ezgi Mola var yanında(kendisini Canım Ailem'den beri pek bir severim) kuzenlerimi de aldım yanıma girdim filme.
Salon tıklım tıklım Recep Fan Clup. Neyse film başladı izliyoruz işte Celal ile Ceren 6 yıldır birlikteler, herşeyi birlikte yaşamışlar, ayrıları gayrıları yok, aileler bunları biliyor, söz yüzüğü falan takılmış artık evliliği bekliyorlar.

Sonra bir gün, Celal'in arkadaşının bekarlığa veda partisinde içip içip dağıttığı video Facebook'a düşünce Ceren ayrılma kararı alır. Ya aslında ayrılmak falan istemez blöf yapar ama arkadaş gruplarının işin içine girmesiyle bunlar ayrılır. Sonrası  Ceren ve arkadaşlarının intikam planları, Celal'in bekarlığa hızlı girişi, tutunamayışı ve barışma çabaları falan.

Çok sıkıldım ama inatla devam ettim. 6 yıldır birliktesiniz siz ya, biribirinizin ıncığını cıncığını biliyorsunuz bu kadar kolay ayrılık ne bileyim pek inandırıcı gelmedi. Klişelerle dalga geçen klişe replikler, sonunu bildiğin olaylar falan sıkılınmayacak gibi de değil. İzleyiciyi yakalamak için her yerden saldırıp en sonunda Celal'i altına bile ettirdiler helal olsun.Tamam bazı yerlerinde güldüm, hatta bana göre Recep'ten daha güzeldi ama bir Alex değil sonuçta. Yeni yıla CM101MMXI Fundamentals ile başlayınca çıtada epey yükseldi. Sonuç: Zaman kaybı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...