5 Şubat 2013 Salı

Kiera Cass - Beni Seç/The Selection Ön Siparişte

Beni Seç (The Selection #1)

              D&R | Goodreads
Kategori: Roman, Distopya, Genç-Yetişkin
Yazar: Kiera Cass (Çeviren: Derya İmer Aydınlık)
Üretici: DEX 
Liste Fiyatıt 19,00
Sayfa Sayısı: 304
Ön Sipariş: 14 Şubat 2013
Bir prens nasıl tavlanır? Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanın tek yolu Prens Maxon'ı kendine âşık etmek. America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen'i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak. 35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?
Hepimiz büyük umutlarla 14 Şubat'ı bekliyoruz. İstanbul'da yaşayan okuyucular kitabı ilk günden alıp okuma şansına sahipler ama benim gibi İstanbul dışında yaşıyorsanız ve dağıtımı beklemek istemiyorsanız Beni Seç D&R'da ön siparişte. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...