12 Mayıs 2013 Pazar

Sokak Kitap ve Kahve Evi - Murat Menteş İmza Günü


Mersin'de yaşayanlar bilir, tamam burası yaşanılası şehirler arasında ilk sıralarda yer almakta ama şöyle iki oturayım hem kahvemi yudumlayayım hemde o arada "beğendiğim bir kitap vardı ama almadan önce bir iki bölüm okuyayım bakalım bana uygunmu" diyebileceği yerlerin sayısı bir elin parmaklarını geçmez. D&R + Starbucks var birde ama Sokak Kitap ve Kahve Evi kadar rahat değil. Aynı kafadan insanlar geldiği için insanlar birbirleriyle daha çabuk kaynaşıyor, birbirleriyle yakınlaşırken daha rahat oluyorlar. Bugün ki konum oranın ne kadar rahat olduğu değil, blogumu okuyan arkadaşlar arasında Mersin'de yaşayanlar varsa muhakkak gidip görmeli ama ben bugün size Murat Menteş imza gününden bahsetmek istiyorum.


İmza günü haberleri çok öncesinden asılmış olmasına karşın öyle beklediğim kadar büyük bir yoğunluk yoktu.  Sokak Kitap ve Kahve Evi bu konuda biraz şanssız sanırım. Daimi müşterileri ve yeni keşfedenlerle birlikte  ziyaretçi sayısı her geçen gün biraz daha artıyor ama bilmiyorum. Her neyse ben bu seferki yoğun olmayan Murat Menteş gününü daha bir sevdim. Senin kitabını imzaladım, sen geç sıradaki gelsin gibi bir olay yoktu. Bu tarz bir durumla karşılaştığım bir-iki imza günü yaşadım ve yazardan soğumama sebep oldu. Sonuçta oraya senin kitabını sevdiğimiz için geliyoruz iki muhabbet et, ne bileyim en azından güler yüzlü ol. Murat Menteş, sempatik ve içten tavrıyla gözümdeki değerini daha da arttırdı. Küçücük yerlere sıkışmadan, güneşin tadını çıkara çıkara, çaylı-kahveli, bol sohbetli güzel bir imza günü geçirdik. Güldük, konuştuk, düşündük, tartıştık. Hem Ruhi Mücerret'imide imzalattım *-* Diyeceğim o ki bugün benden keyiflisi yok. Murat Menteş'i ve daha bir çok yazarı okuyucularıyla buluşturduğu için Sokak Kitap ve Kahve Evi'ne tekrar teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...