2 Mart 2013 Cumartesi

Bookshelf Scavenger Hunt/Kitap Avı'nın Bulunamayanları


The Library of Sarah‘nın başlattığı ve Vampirella'nın duyurduğu Kitap Avı/Bookshelf Scavenger Hunt Tag'ını duymuşsunuzdur. Yakın zamanlarda benimde katıldığım güzel bir etkinlik. Katılan kişilerin verdiği cevapları incelediğimde gördüm ki 15. soru "Ciltli Ama Sırtı Çıplak Bir Kitap" herkesi zorlamış. Durum böyleyken Değerlilerimi fotoğraflayıp yayınlamak istedim.

Jane Austen - Aşk ve Gurur 1971  2. baskı Altın Kitaplar

Mark Twain - Tom Sawyer 1975 Halk El Sanatları ve Neşriyat
Jules Verne - Dünyadan Ay'a 1975 Halk El Sanatları ve Neşriyat

Benim ve etkinliğe katılan arkadaşların cevaplarına bakmanızı öneririm.

2 yorum:

  1. Aşk ve Gurur'u istiyorum! Çok kıskandım yeeeeee T_T İyi bak o kitaplara *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller ya ;) İyi bakmammı gözüm gibi bakıyorum onlara

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...