31 Mart 2013 Pazar

Yeni Mim! Kitap İsimlerinden Akrostiş Yapmak *-*

Güzel bir etkinlik gördüğüm zaman katılmadan edemiyorum :) Bu seferki etkinliğin adı Kitap İsimlerinden Akrostiş Yapmak. Başlarda, katılsam mı acaba? İyi tamam katılayım da ne yazılır? Yapabilirmiyim? diye düşünürken, yaparım tabi be dedim. Sonra kalktım hiç üşenmeden gecenin bir yarısı indirdim kitapları, buldum buluşturdum, yazar adı, kitap adı kattım karıştırdım güzel bir şeyler çıkardım ortaya *-* 

Benim akrostişim 
BAZEN SADECE OKUMAK İSTERSİN

Mim'i yapmak isteyen herkese paslıyorum. Siz de elinizde bulunan kitaplardan akrostiş yapabilir paylaşımlarınızı bu gönderinin altına yorum olarak koyabilirsiniz. Bu arada Etkinliği başlatan Sihirli Kitap'ın akrostişine bakmadan geçmeyiniz ^-^.  Sihirli Kitap'ın aktostişi için tıklayınız

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...