29 Mart 2013 Cuma

Hyperion Çekilişi Sonucu

Dün açıklamam gerekirken yaşanan küçük bir aksaklık sebebiyle bugüne ertelemek durumunda kaldığım Hyperion Kitap talihlileri belirlendi. Anlayışınız için çok teşekkürler.

Çekilişe katılan arkadaşları istedikleri kitaplara göre rastgele sıraladım ve talihliyi belirleme görevini random.org'a bıraktım *-* İşte o talihliler


Yaşamın Denklemleri'ni Kazanan Talihli

7 numara Büyülü Kitaplık (Buse) olmuştur. Keyifli okumalar


Yılanlar ve Merdivenler'i Kazanan Tahihli

5 numara Cangz olmuştur. Keyifli okumalar.


İşte Kızlar Geliyor'u Kazanan Talihli

6 numara The Reading Lady olmuştur. Keyifli okumalar


Kansersiz Yaşamın Sırları'nı Kazanan Talihli

Kitap için istekte bulunan tek kişi Handan olmuştur. Keyifli okumalar

Mail adreslerinize kazandığınıza dair bilgilendirme mesajı yolladım. Aynı mail adresine iletişim bilgilerinizi yollarsanız bende Hyperion Kitap'a iletirim. Çekilişe sponsor olduğu için Hyperion Kitap ailesine çok teşekkürler. Talihli arkadaşlara keyifli okumalar ^-^

14 yorum:

  1. Kazananları tebrik ederim (:

    YanıtlaSil
  2. Oyyy çok sevindim çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  3. Vu-hu! 7 boşuna şanslı numaram değil. :D

    YanıtlaSil
  4. kazanan arkadaşları tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Şaşırmıştım bende kazandığım için. Çekiliş şansı değilmiş meğer, tek isteyenmişim :)

    YanıtlaSil
  6. BEN DE İSTİYORUM AMA YA ARTIK BİR KİTAP :-( BU KADAR KİŞİ KAZANMIŞ BİR BİZ YOKUZ OFF...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke elimden gelse de daha çok kişiye kitap hediye edebilsem :) seçimler bana ait değil random.org belirliyor. Şansınızı birde Kitap Sihirbazı çekilişinde deneyin daha önümüzde çok çekilişler olacak :)

      Sil
    2. ŞANS MI VAR Kİ BİZDE. EFKARLANDIM ŞİMDİ :)

      Sil
    3. BU ARADA SİZİN KÜTÜPHANENİN FOTOĞRAFINI GÖRDÜM BİR SAYFADA. STEPHEN KİNG HAYRANI OLARAK. SİZDE KAÇ TANE KİTABI VAR?

      Sil
    4. Bizde yayınlanan 63 kitabın yanı sıra Yeşil Yol'un 6 bolumluk ayrı ayrı hali. Bachman olarak yayınlanmış Düzenleyiciler ve Korku Ağı'nın Hortlak adlı ilk basımıyla birlikte 71 kitabı var *-*

      Sil
    5. BEN DE SADECE YEŞİL YOL OLARAK VAR. ONU NİYE BÖLÜMLEMİŞLER Kİ. SERİ KİTAPLARI BU YÜZDEN SEVMİYORUM AYRI AYRI MASRAF ÇIKARIYORLAR YA. 38-39 KİTABI VAR BENDE DE. DAHA ÇOK ÇALIŞMAM LAZIM O ZAMAN ALMAK İÇİN. KARA KULE SERİSİNİN 7 KİTAP OLDUĞUNU BİLİYORDUM AMA BAZI YERLERDE BAŞKA KARA KULE ALTINDA KİTAPLAR VAR ONLARI ÇÖZEMEDİM.

      Sil
    6. Yesil yol bir butun olarak tekrar basıldı zaten sende olanda odur büyük ihtimalle. Icindeki her bolum onceden minik minik kitapçıklardı. Kara kule 7 kitap ama en son cikan Anahtar Deliğinden Esen Rüzgar var bi 4.5 gibi birde cizgiromanlar var. Umarım hepsini toparlarsın zaman ayırıp üstüne düşünce bulunuyor butun kitaplar :)

      Sil
    7. ŞİMDİ BİRAZ ZOR YA KİTAP ALMAM. ÇALIŞINCA ALABİLİYORDUM. 2 GÜN ÖNCE FUARDA MİLATTAN ÖNCE KALMA 4-5 KİTAP ALABİLDİM :)

      Sil
  7. Kendimle beraber diğer şanslı arkadaşlara keyifli okumalar dilerim.:)
    Yarışma için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...